torsdag 18. juni 2009

Natta atte sammen:)


Da var det kveld igjen, og dagen er over. Helt utrolig hvor fort dagen går, synes nesten døgnet består bare av morgen og kveld!!

Som sagt før i dag, så har jeg vært på avsluttning på skolen i dag, og der var det god marsipankake. NAM NAM, den var utrolig god..

I ettermiddag har jeg også vært en tur på besøk hos mine kjære foreldre før det var å komme seg i bilen for å kjøre 2 fotballgutter til Tverlandet for å spille sin siste kamp før ferien. Jeg sto å så på den kampen med dundrene hodepine som ikke ville gi seg, enda jeg var innom Wictoria(min datter) å fikk pakket i meg 2 Paracet!! Uff, sto der å lengtet etter senga mi hele kampen:(

Vi kom hjem ganske så nettopp, og tro det eller ei, men hodet er mye bedre. Har ryddet kjøkkenet nå, og kokt fisk til 2 sultne pusekatter!! Hjørdis og Haldor (kattene mine) elsker å være ute når det er så fint vær som nå. De er ute hele dagen, og kommer skrubbsultne inn på kvelden, og bortskjemt som dem er, så ser de helst at det er nykokt seifilet på menyen. Tørrforet som hele tiden står tilgjengelig frister dem ikke i det hele tatt. Har jeg ikke fisk til dem, maser dem hele tiden etter noe annet i skåla. Men nå ligger dem her god og mett i senga sammen med ho mor, og har tatt kveld. Åh, det er så koselig med denne kveldsstunden før vi sovner her alle 3;)

Natta alle sammen! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar