fredag 10. juli 2009

Avglemt av Ole Lukkeøye....


Hallo i natten! Eller, nå er det vel egentlig grytidlig på morgenen..

I natt har jeg ikke hatt blund på øyet ett sekund!! Er helt døgnvill etter at skolen sluttet. Våken på natta, og selvfølgelig da dødstrett på dagen!! Ganske irriterende! Har prøvd å snu om på det, men går ikke så bra..

I natt har jeg lest i boka mi, og sett på ørten episoder av sjukhuset på svensk tv3, web-tv. Kjekt med web-tv, da kan jeg se på de programmene jeg vil, når jeg vil... Og det passer meg veldig bra i mine nattlige timer hvor jeg ligger våken. Utrolig hvor lang timene er om natta... Virker som at hele byen sover, alle unntatt meg. Kjedelig blir det jo også, ingen å ringe til, og man kan jo ikke stikke over til en veninne for å høre om ho har en kopp kaffe heller, som man gjør på dagtid når jeg egentlig burde være våken og uthvilt!!! Derfor er jeg utrolig glad i dataen min for tiden, for hva skulle jeg gjort uten den!!;)

I dag har jeg prøvd å få litt orden på et bad som har sett ut som et lyn-nedslag!! Har fått vasket litt klær og hengt opp klær ute. Må jo prøve å gi den stakkars tørketrommelen min som nesten alltid står å tromler og går litt ferie den også stakkar!!:))

I ettermiddag har jeg og min mellomste sønn vært ute på resturrant og spist middag!:) Siden det blir dårlig med ferieturer i år, må vi unne oss litt luksus av og til! Vi bestillte Biffsnadder begge 2, og det var bare nydelig!! Mageskinnet var skikkelig stramt når vi var ferdige!!

Etterpå ventet sofaen og boka mi igjen... Snakk om å ha det godt!

Nei, nå må jeg vel prøve å få sove litt, må opp i halv tolv tiden for å kjøre til legesenteret på Tverlandet.


Vi blogges senere dere, nå håper jeg at Ole Lukkeøye kan ta seg en tur til meg også, og det litt fort;)!!


Bloggklem;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar