onsdag 8. juli 2009

God natt alle sammen:)

















Stikker bare innom bloggen min for å ønske dere en fin kveld videre, og ei riktig god natt!!


I kveld skal jeg ta tidlig kveld. Jeg lånte ei bok hos ei veninne i helga som var, og den begynte jeg å lese litt på i dag. Nå ser jeg frem til å krype under dynen og ta den frem igjen! Det er ei bok fra virkeligheten. Handlingen er veldig tragisk, det handler om en mor som spenner sine små sønner fast i bilsetene, og sender bilen ut i en innsjø, slik at barna drukner. Dette gjør hun fordi hennes nye kjæreste ville ha henne, og IKKE BARNA!! Det er barnas far som skriver boken, en far oppløst i sorg over å miste sine 2 sønner på et så tragiskt vis. Tragedien hendte i England midt på 90 tallet, og jeg husker dette veldig godt, da mine barn var på samme alder som disse stakkars barna da det skjedde... Så det har nok festet seg for alltid.. Etter drapet stod moren sønderknust frem i media, og fortalte at barna var blitt med i bilen som ble stjålet i et lyskryss.
Det ble satt igang stor leteaksjon... Hvordan mor blir tatt for drapene husker jeg ikke, så det får jeg vel vite etterhvert i boka!!...


Ellers så har jeg ikke gjort så mye fornuftig i dag. Sov dårlig i natt som var, så har egentlig vært trøtt i hele dag...


Håper på sol uten kald vind i morgen, slik at det går ant å ta med seg morrakaffen og boka, og sette seg ute å lese og kose seg litt!! But time will show!!
Åh, lengter etter noen skikkelig varme dager nå, slik at det går ant å dra på stranden og vasse/bade litt, og bare nyte sommeren, som går så fort!!!



Ha ei riktig god natt dere, så blogges vi kanskje i morgen!!

8 kommentarer:

  1. Fy søren for en tragedie.. Eg husker den historien... stakkars folk...

    Ha en flott natt videre... Nattaklem..

    SvarSlett
  2. Ja, jeg også husker historien der! Noe så grusomt og trist!:( Jeg fatter og begriper ikke hvordan en foreldre får seg til å gjøre noe slikt! Hun måtte være psykopat som gjorde dette, for ingen normal mor med samvittighet gjør noe slik med sine barn. Det er vel opplagt hva de fleste hadde gjort. De hadde bedt kjæresten ryke og reise!

    Ønsker deg en fin dag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  3. Dette var en historie som rørte mange, og jeg husker den veldig godt, fordi jeg har barn selv. Mennesker som utfører slike groteske handlinger er slett ikke friske! Det er noe som klikker i hodene deres når de får seg til å gjøre dette med sine egne barn!

    Det er grusomt trist at så syke mennesker skal få lov til å være foreldre! Stakkars faren til barna!

    Ha en fin dag, Sila:-)

    Klem Mona

    SvarSlett
  4. Jeg har skrevet et innlegg på bloggen til Kari:-) Gå inn der for å lese:-)

    SvarSlett
  5. gdagfbe cvzxzdcbcvc xv vdxdz

    SvarSlett
  6. Vil bare si fra om at slike anonyme kommentarer som du får med slike bokstaver er spam som alle kan få.

    SvarSlett
  7. Huff så grusomt trist! Hvordan kan mennesker bli så ondskapsfulle? Så forferdelig for mannen hennes som mistet barna sine på den måten! Dette må være forferdelig å oppleve for de pårørende! Ikke et normalt friskt menneske gjør noe slikt med barna sine.

    Det er ikke alle som er egnet til å være foreldre, men dessverre i mange tilfeller oppdager de ikke det før det er for sent.

    Ha en fin dag, Sila:)

    Stor bloggklem fra Gymjenta

    SvarSlett
  8. Huff, noe så tragisk og trist.
    Jeg orker ikke lese slike bøker eller artikler som inneholder vold mot barn eller eldre, de har jeg så vondt av så det makter jeg ikke.
    Stakkar :-(((((

    SvarSlett