onsdag 15. juli 2009




Halloen folkens!!




Så var vi midtveis i uka allerede!! Her er det bare sommerkos som gjelder siden vi har hatt så deilig vær i flere uker nå:)


I helga var jeg å kjøpte meg


masse sommerblomster som jeg endelig fikk i krukkene på mandag- Da holdt jeg på i hagen hele dagen. Nå er solingsplassen min der blitt sååå koselig, med bord, stoler og masse fine blomster i alle farger rundt om kring!! Herlig å bare slappe av i solstolen med boka mi og kaffen.


I natt kom tåka og la seg over byen. Jeg kunne ikke se over til naboen over gata, så ille var det.


Tåkeskyene ligger over byen enda, og skygger for sola, så i dag ble det dårlig med soling, derfor ble det bytur på meg istedet. Jeg og ei veninne av meg og hennes sønn har kost oss i butikker og kafe hele formiddagen;) Det var koselig:))


Ellers så skjer det ikke mye nytt her, så har ikke så mye å skrive om akkurat nå.


En ting til som jeg gjærne ville nevne, er at jeg er helt sjokkert hvordan enkelte bloggere oppfører seg mot andre bloggere på nettet!!! Det er rett og slett mobbing og trakasering av verste slag som skjer!! Skal ikke nevne navn, men det er 2 godt voksne damer som går inn for å mobbe bloggere, og sender de groveste kommentarene til folk!! Jeg mottar dem også med jevne mellomrom men sletter dem momentant, for selv om de skjuler seg bak anonym, så ser jeg på skrivemåten at det er en av dem!! Disse to Virusene av noen kjærringer, har til og med fått andre bloggere til å slutte å blogge pga. kommentarene de har mottatt fra dem, og det er alvorlige greier spør du meg!! Vet også at flere har anmeldt disse 2 pga. oppførselen, men alikavel fortsetter dem å terrorisere:( Uff, slike mennesker skulle ikke fått lov til å ha data og nettverk!


Men nå vil jeg ønske dere alle sammen en riktig koselig onsdagskveld;)


Vi blogges senere.


Bloggklem til dere:))




1 kommentar:

  1. Det er nydelig med blomsterkrukker, og mine blomstrer også. Vi får noen av naboene våre til vanne dem mens vi er på ferie, men jeg er spent på hvodan de ser ut når vi kommer hjem;))

    Det er herlig med sommer;))

    Jeg også er temmelig sjokkert over oppførselen til enkelte bloggere;)) Fatter ikke hvordan det går an å synke så lavt som det ene viruset gjør ved å traksere og mobbe andre uskyldige mennesker! Jeg er så rasende på henne;)) Advokaten min mottok mail fra google.com i USA. De anonyme kommentarene + kommentarer som skulle være fra hennes venninne Anne jeg mottok på blogspotbloggen min tidligere i år var skrevat av Tyra. Google.com sendte advokaten min ip-numre, og flere andre bloggere hadde AKKRUAT de samme ip-numrne som advokaten min fikk! Hun kommer seg aldri unna den!

    Det er IKKE akseptabelt at folk må legge ned boggene sine pga et mobbene virus som spionerer og overvåker blogger. Jeg driter i om hun overvåker bloggen min på blogg.no. Det får hun bare gjøre. Hun har mobbet meg ut en gang, og skal ikke få mobbe meg ut igjen!

    Hun har oppsporet Hakrilas sin blogg på vg-blogg. Den bloggen har Hakrials hatt siden 2007! Jeg mottok mail fra Hakrilas i går at hun helt plutselig fant bloggen til viruset på vg-blgog også! Dette har viruset gjort KUN for å være jævlig mot Hakrilas!

    Jeg satt og leste reglene på vg-blogg, og det var strenge regler for god nettskikk. Blogginnlegg som går utover etiske retningslinjer for god nettoppførsel, mobbing og trakasering blir rapportert, og vg-blogg kan fjerne stygge kommentarer og støtende blogginnlegg! Dermed tror jeg nok ikke at viruset våger å prøve seg med stygg kommentar på bloggen til Hakrials.

    Jeg legger igjen bloggadressen til Hakrilas på bloggen til Kari!

    Ønsker deg en superfin dag;))

    Stor bloggklem fra Gymjenta

    SvarSlett