tirsdag 7. juli 2009

R.I.P


R.I.P Michael Jackson...

5 kommentarer:

  1. Helt enig! En stor artist har gått bort, men han vil leve gjennom musikken han har laget!:) R.i.P Michael Jackson!

    SvarSlett
  2. Sila eg er så enig med deg i det du skriver på den andre bloggen.... Fy flate for noen "hyser" .... Ikke la deg provosere.... Eg gidder ikke bruke energi på sånne ting..... bare slett dritet deres.. klart det er kjedelig og ikke ha noen og slenge dritt til... spy spy spy.... visst ikke dette tar slutt så vet du navn, adr. og tlf. nr... til Asbjørn, Knut...eller Martin... som står på en av lukka bloggene... en stor konvolutt med bilder og kommentarer blir de sikkert glad for og få se.. Valget er enkelt om dette ikke tar slutt nå!!

    SvarSlett
  3. Jeg satt og så på minnemarkeringen om Michael Jackson i flere timer i går, og jeg måtte tørke tårene flere ganger. Det var veldig sterkt når de sang "We Are The World" og "Heal The World". Vår generasjon har fått masse glede av Michael Jackson!

    Jeg håper folk vil huske ham som artisten, og ikke pga ryktene hans!

    R.i.P Michael Jackson!

    SvarSlett
  4. Ja, jeg satt også forran TV og så på minnestunden hans. Masse var veldig rørende, men da hans lille datter tok farvel med faren, da kom tårene i øyekroken. Noe så sterkt!
    Trist var det også når de sang We are the world, og Heal the world... Disse 2 sangene + Earth song har for meg alltid vært de sangene jeg har syntes vært de fineste av alle fine sanger han har sunget!

    SvarSlett
  5. Vi fikk med oss dødbudskapet om Michael Jackson mens vi var på Kreta, og i gatene ble musikk fra Michael Jackson spilt. Vår generasjon er vokst opp med hans musikk, og Michael Jackson var en av mine store idol også.

    Hvil i fred Michael Jackson!

    SvarSlett